Το διαδίκτυο είναι ένα κερδοφόρο κανάλι πώλησης αγαθών, καθώς η ποικιλία, η ευκολία εύρεσης του επιθυμητού προϊόντος και η δυνατότητα σύγκρισης και αξιολόγησης πλήθος επιλογών το κάνουν να υπερέχει από τα παραδοσιακά κανάλια πώλησης.
Πλέον όμως είναι και μια ανταγωνιστική αγορά! Για να μπορέσει η δημιουργία eshop να σας φέρει χρήματα δεν αρκεί απλώς η παρουσία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Δείτε τα βήματα για το πως θα μετατρέψετε την δημιουργία eshop σε μια κερδοφόρα επένδυση!
ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ - ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ONLINE ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΩΡΑ
Η Δημιουργία Eshop δεν είναι απλή υπόθεση και αυτό το γνωρίζουμε καλά στην WebDimension. Για να μετατραπεί η δαπάνη της κατασκευής eshop σε κερδοφόρα επένδυση είναι απαραίτητο να γνωρίζετε από την αρχή τις ενέργειες που θα χρειαστούν για να έχετε πωλήσεις.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩΓια να γίνει η Δημιουργία Eshop κερδοφόρα επένδυση πρώτο βήμα είναι ο έλεγχος του ανταγωνισμού. Είναι απαραίτητη η συλλογή δεδομένων όσο αφορά τις Web τακτικές των υπόλοιπων eshop του κλάδου. Με βάση τις πληροφορίες αυτές καθορίζουμε τους στόχους & ανακαλύπτουμε τι δουλεύει για την κάθε επιχείρηση έτσι ώστε στην συνέχεια να προχωρήσουμε στην δημιουργία ενός eshop που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα ξεχωρίσει από τα ήδη υπάρχοντα.
Αφού καθοριστούν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης σας για να είμαστε βέβαιοι ότι το τελικό αποτέλεσμα θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας
Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής πετυχαίνουμε ένα άρτιο αποτέλεσμα όσο αφορά την ταχύτητα, την ασφάλεια και την ευελιξία του eshop σας. Για μας η Δημιουργία eshop είναι μια πρόκλησή συνδυασμού της εταιρικής σας ταυτότητας, της βέλτιστης εμπειρίας του τελικού χρήστη και της μεγιστοποίησης των πωλήσεων.
Η Δημιουργία ενός Eshop είναι η αρχή. Είστε πλέον στον κόσμο του διαδικτύου και ευτυχώς όχι μόνοι. Από τον Σχεδιασμός, το μάρκετινγκ και την συντήρηση, θα είμαστε στο πλευρό σας, να σας ενημερώνουμε και να σας καθοδηγούμε στα επόμενα βήματα για την αύξηση των πωλήσεων σας.
Αποκτήστε ένα πετυχημένο eshop αξιοποιώντας τις πιο Top τεχνολογίες! Ζητήστε τώρα προσφορά για την Δημιουργία του Eshop σας.
Η απάντηση καθορίζετε από την ίδια την επιχείρηση σας και τον συνεργάτη που θα επιλέξετε! Οι πρώτοι παράγοντες που επηρεάζουν την πολυπλοκότητα κατασκευής ενός eshop είναι το πλήθος των διαφορετικών κατηγοριών των προϊόντων και η εμπειρία της agency που θα το αναλάβει. Το δεύτερο ίσως είναι το πιο σημαντικό καθώς η agency θα πρέπει να οργανώσει όλο το project, να καθοδηγήσει τον πελάτη ώστε να μπορέσει η ίδια να πάρει τις πληροφορίες και το υλικό που θα χρειαστεί και φυσικά να αναγνωρίσει τις ανάγκες της επιχείρησης για την οποία θα δημιουργηθεί το eshop.
Διαβάστε τι χρειάζεται για την δημιουργία ενός πετυχημένου eshop.
Ένα πρώτο βήμα το όποιο θα διευκολύνει την διαδικασία συγκέντρωσης του απαιτούμενου περιεχομένου είναι μια λίστα με τα links του μενού. Δηλαδή με το που εισέρχεται ένα χρήστης στο eshop σε ποια link θα μπορεί να πατήσει; Ποια θα είναι τα βήματα που θα ακολουθήσει για να βρει τα προϊόντα που θέλει είναι η πρώτη σκέψη για την δημιουργία eshop.
Αφού οριστεί το menu χρειάζεται μια συνοπτική περιγραφή του τί θέλουμε να παρουσιάσουμε σε κάθε σελίδα. Οι σύνηθες σελίδες που δημιουργούμε σε ένα eshop είναι:
Για την αρχική θα χρειαστεί μια επιπλέον ανάλυση καθώς διαφέρει πολύ από eshop σε eshop. Ποιες περιοχές θα έχει; Θα υπάρχουν περιοχές με προτεινόμενα προϊόντα, νέα προϊόντα, banners προσφορών, ειδικά section με επιλεγμένες κατηγορίες, εξατομικευμένα συστήματα προτάσεων;
Για τις υπόλοιπες σελίδες θα γίνει μια σύντομη συζήτηση εάν η επιχείρηση θα χρειαστεί κάτι εξεζητημένο ή θα ακολουθηθεί το βασικό design/περιεχόμενο που ακολουθείτε από το μεγαλύτερο μέρος των eshops.
Είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί μια αναλυτική λίστα με τις κατηγορίες των προϊόντων, ποιες από αυτές θα είναι ορατές στο menu, ποιες θα μπουν σε drop down menu, ποιες μπορούν να εμφανίζονται σε ένα δεύτερο πλαϊνό menu δίπλα από την λίστα των προϊόντων. Το πλήθος των διαφορετικών κατηγοριών θα επηρεάσει και τα φίλτρα. Τα φίλτρα είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στην δημιουργία eshop καθώς λόγω του μεγάλου πλήθους που συναντάμε είναι άκρως βοηθητικά ώστε ο πελάτης να βρει αυτό που έχει στο μυαλό του.
Βασικό κομμάτι στην δημιουργία eshop που επηρεάζει το κόστος είναι οι λειτουργικότητες. Χρειάζεται να γίνει μια εκτενής παρουσίαση των λειτουργικοτήτων καθώς πολλές φορές επηρεάζουν το design και είναι πρόβλημα εάν δεν έχουν συζητηθεί από την αρχή σε ορισμένες περιπτώσεις.
Τα συστήματα προτάσεων αποτελούν πολυδύναμα εργαλεία τα οποία παρέχουν φιλτραρισμένη πληροφορία στους πελάτες γύρω από ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει, αποσκοπούν στην ανίχνευση των προτιμήσεων και επιθυμιών των καταναλωτών και βάσει αυτών προτείνουν αντίστοιχα προϊόντα. Κατα την δημιουργία eshop ειναι σημαντικό να αναλογιστούμε πως τα συστήματα αυτά μπορούν να προτείνουν καταναλωτικά αγαθά με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του χρήστη και όχι μόνο. Στόχος τους είναι, οι χρήστες που δεν έχουν ιδιαίτερη γνώση για να αποτιμήσουν το ποιες πληροφορίες είναι αυτές που ταιριάζουν καλύτερα στα χαρακτηριστικά τους να μπορούν να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που ταιριάζουν περισσότερο στις προτιμήσεις τους. Η βασική επεξεργασία που γίνεται από τα συστήματα αυτά είναι η πρόβλεψη του πόσο ταιριάζει μια πληροφορία με το προφίλ ενός χρήστη.
Τα προϊόντα μπορούν να προταθούν με βάση τα πλέον ευπώλητα κάποιας σελίδας, με βάση δημογραφικά στοιχεία των πελατών, ή με χρήση μιας ανάλυσης της παρελθούσας καταναλωτικής συμπεριφοράς του πελάτη ως πρόβλεψης για την μελλοντική καταναλωτική του συμπεριφορά. Με λίγα λόγια, αυτές οι τεχνικές είναι κομμάτι της εξατομίκευσης ενός eshop, διότι επιτρέπουν στο eshop να προσαρμοστεί σε κάθε πελάτη. Τα Συστήματα Προτάσεων αυτοματοποιούν την εξατομίκευση στο Διαδίκτυο, επιτρέποντας την προσωπική εξατομίκευση για κάθε πελάτη και φυσικά την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης μέσα σε ένα eshop.
Η επιλογή custom design είναι η πιο ακριβή, είναι όταν μια εταιρεία ξεκινάει την δημιουργία της εμφάνισης του eshop χωρίς να χρησιμοποιηθεί κάποιο έτοιμο template από τα διαθέσιμα στο διαδίκτυο. Η εταιρεία συζητάει με τον πελάτη για τις επιλογές των χρωμάτων, τις περιοχές και πιθανά εφε και στην συνέχεια το γραφιστικό τμήμα αναλαμβάνει την υλοποίηση. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα eshop μοναδικό.
* Μην μπερδέψετε το custom design, με το custom cms (Θα εξηγήσουμε παρακάτω αναλυτικά τι είναι και τι επιλογές υπάρχουν). Το cms είναι για να διαχειρίζεστε το eshop χωρίς να χρειάζεται να γράφετε κώδικά. Να υπάρχει ένα σύστημα από πίσω δηλαδή όπου θα μπορείτε να ανεβάζετε εικόνες προϊόντων, περιγραφές, να διαχειρίζεστε παραγγελίες κτλ. ενώ το design αφορά πως θα φαίνεται το eshop που θα δημιουργηθεί, τι χρώματα θα έχε,ι ποιες περιοχές θα υπάρχουν κτλ.
Υπάρχουν χιλιάδες διαθέσιμα έτοιμα template στο διαδίκτυο που μπορούν καλύψουν τις ανάγκες των περισσότερων στο πλήθος επιχειρήσεων. Η εταιρεία προτείνει 1-3 template αντίστοιχα με το αντικείμενο και τους στόχους της επιχείρησης του πελάτη και γίνεται επιλογή από αυτά. Σε αυτήν την περίπτωση δεν συμπεριλαμβάνονται αλλαγές το κόστος είναι χαμηλό αλλά και η ευελιξία πολύ περιορισμένη.
Η καλύτερη επιλογή για τις περισσότερες επιχειρήσεις είναι η δημιουργία eshop, με χρήση ενός έτοιμου template που όμως θα τροποποιηθεί σύμφωνα με το περιεχόμενο του πελάτη. Το κόστος μένει χαμηλό αλλά έχετε και ένα ωραίο αποτέλεσμα. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να αλλαχθούν ή να προστεθούν περιοχές, να γίνουν μικρές παρεμβάσεις στην χρωματική παλέτα και γενικά παραμετροποιήσεις ώστε το αποτέλεσμα να ταιριάζει άψογα στην εταιρική ταυτότητά της επιχείρησης.
Σε αυτήν την περίπτωση δίνονται συνήθως σε εικόνες όλες οι σελίδες του eshop που θα δημιουργηθεί. Το βήμα αυτό είναι πολύ σημαντικό και είναι καλό να το ζητήσετε, πριν προχωρήσετε στην υλοποίηση, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα έχετε μια σαφέστατα ξεκάθαρη εικόνα πως θα είναι το eshop που θα δημιουργηθεί. Επίσης πολύ ουσιώδες είναι, οι αλλαγές που επιθυμείτε, να επισημανθούν σε αυτό το σημείο γιατί είναι πιο εύκολο να τροποποιηθεί η εικόνα από το να γίνονται διαρκώς παρεμβάσεις στον κώδικα.
Αφού λοιπόν έχετε συζητήσει για την δομή και έχετε επιλέξει και το design της ιστοσελίδας προχωράμε στην δημιουργία του κώδικα του eshop. Είναι μια διαδικασία που δεν γίνεται σε στάδια, θα πρέπει να ολοκληρωθούν στο σύνολο οι εργασίες και στο τέλος θα μπορέσετε να δείτε σε μια κρυφή διεύθυνση το eshop πριν ανέβει live.
Εάν έχετε πλήθος προϊόντων σε ένα φυσικό κατάστημα και τίποτα σε ψηφιακή μορφή αυτό ίσως να είναι ο μεγαλύτερος μπελάς σας στην δημιουργία eshop. Τα προϊόντα μπορούν να περαστούν στο eshop, είτε αυτόματα με import που όμως απαιτείται ένα αναλυτικό excel με όλες τις πληροφορίες (Τίτλος, Περιγραφή, κατηγορίες που ανήκει, τιμή, βάρος, εικόνες και εάν υπάρχουν όλες οι επιπρόσθετες πληροφορίες που θα εμφανίζονται στο eshop), είτε χειροκίνητα. Και στις δύο περιπτώσεις είναι μια διαδικασία που θα απαιτήσει χρόνο από εσάς ή από κάποιον υπάλληλο σας.
Τα προϊόντα πρέπει να έχουν καλές φωτογραφίες που να ταιριάζουν στο design που θα αποφασιστεί. Εάν επιλέξετε ένα design με μεγάλες φωτογραφίες και εσείς έχετε 1000 προϊόντα, με πολύ μικρές φωτογραφίες, τότε είτε θα φαίνονται πολύ άσχημα ή θα χρειαστεί να τα φωτογραφίσετε εκ νέου. Στο μυαλό σας πρέπει να είναι ξεκάθαρο, ο πελάτης κρίνει από την εικόνα και την περιγραφή του προϊόντος, δεν είναι όπως το φυσικό κατάστημα που είστε δίπλα στον πελάτη και τον καθοδηγείτε να βρει αυτό που θέλει.
Αποκτήστε ένα πετυχημένο eshop αξιοποιώντας τις πιο Top τεχνολογίες! Ζητήστε τώρα προσφορά για την Δημιουργία του Eshop σας.
Υπάρχουν πλήθος επιλογές για την δημιουργία eshop, ανοιχτού κώδικά, άλλα συνδρομητικά ακόμα και custom. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε επιλογής.
Υπάρχουν εταιρείες που υποστηρίζουν custom συστήματα, δηλαδή η ίδια η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί μια έτοιμη λύση, έχει γράψει η ίδια όλον τον κώδικα, αυτό την διευκολύνει να κάνουν πιο απλά τις αλλαγές που θέλουν αλλά για τον πελάτη έχει σημαντικά μειονεκτήματα. Τα κύρια μειονεκτήματα της δημιουργία eshop με custom σύστημα διαχείρισης είναι:
Mobile first είναι η λογική δημιουργίας eshop έχοντας πρώτα στο νου τις mobile συσκευές και δευτερευόντως τα υπόλοιπα μέσα όπως tablet και desktop PC. Δηλαδή σχεδιάζεις το περιεχόμενο ώστε να δείχνει άψογα στις μικρές οθόνες των κινητών τηλεφώνων.
Εάν σκεφτείτε λοιπόν, πως θα κρίνεται ότι το eshop σας έχει ένα καλό design, με αυτήν την λογική, πρέπει πρώτα να το δείτε από μια μικρή οθόνη, όπως αυτή των κινητών τηλεφώνων και μετά από υπολογιστή. Να ελέγξετε φαίνονται όλες οι πληροφορίες. Ο πελάτης βρίσκει εύκολα τα φίλτρα, το κουμπί αγοράς, επιλογή παραμέτρων του προϊόντος όπως χρώμα μέγεθος, το καλάθι αγορών, το κουμπί για σύνδεση. Είναι πολύ φορτωμένο με περιττές πληροφορίες;
Ο σχεδιασμός αυτός είναι πολύ σημαντικός και το SEO, εφόσον μας ενδιαφέρει να έχουμε μια καλή επισκεψιμότητα από οργανικά αποτελέσματα. H Google έχει εφαρμόσει το mobile first indexing από τον Μάρτιο του 2018. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δίνει προτεραιότητα σε mobile first ιστοσελίδες και eshop όσον αφορά για αναζητήσεις από mobile συσκευές. Προτεραιότητα αυτή δόθηκε από την Google αφού περισσότερο από το 60% των αναζητήσεων προέρχεται πλέον από mobile συσκευές και φυσικά θέλει να έχουν οι χρήστες της την καλύτερη δυνατόν εμπειρία.
Αναμφίβολα είναι μονόδρομος λοιπόν για την ανταγωνιστικότητα του eshop μας να δώσουμε προτεραιότητα στη δημιουργία eshop με λογική mobile first και να συνεργαστούμε με εταιρείες πληροφορικής οι οποίες γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό επί της ουσίας.
Συνοψίζοντας όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, παραθέτουμε μια λίστα με αυτά που πρέπει εσείς να κάνετε και αυτά που πρέπει να έχετε κατά νου / ρωτήσετε όταν θα επιλέξετε μια εταιρεία για την δημιουργία eshop.
Το eshop σας είναι έτοιμο! Και τώρα; Δυο είναι τα βασικά ζητήματα με τα οποία θα έρθετε αντιμέτωποι όποιος και να είναι ο κλάδος της επιχείρησης σας. Αυτοί είναι η προώθηση και η διαχείριση του eshop. Αφού είστε βέβαιοι ότι έχετε δημιουργήσει ένα λειτουργικό, καλαίσθητο eshop ήρθε η ώρα να βγάλετε κέρδος από αυτό. Πως θα το πετύχετε;
Αποκτήστε ένα πετυχημένο eshop αξιοποιώντας τις πιο Top τεχνολογίες! Ζητήστε τώρα προσφορά για την Δημιουργία του Eshop σας.
Ένα φλέγον ζήτημα. Πόσο κοστίζει τελικά ένα eshop; Αφού έχετε διαβάσει όλα τα προηγούμενα είναι πλέον σαφές πως δεν υπάρχει μια μόνο απάντηση για την ερώτηση αυτή. Πρέπει πρώτα να αποσαφηνιστούν πλήθος παραγόντων που επηρεάζουν την τιμή ενός eshop. Συνοψίζοντας τα πιο βασικά είναι:
Ένα απλό eshop, το οποίο θα πληροί όλες τις προδιαγραφές, με καλό user experience, προσαρμοσμένο design στο περιεχόμενο σας, γρήγορο, ασφαλές, mobile first, με design με έμφαση στις πωλήσεις, SEO friendly δεν μπορεί να ξεκινάει λιγότερο από 3000 €. Εάν θέλετε πραγματικά να μπείτε στον ψηφιακό κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων, δεν μπορείτε στο πρώτο σας βήμα να φτιάξετε κάτι μέτριο, που δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα και ουσιαστικά σε ένα χρόνο θα φτιάξετε ένα καινούριο.
Αποκτήστε ένα πετυχημένο eshop αξιοποιώντας τις πιο Top τεχνολογίες! Ζητήστε τώρα προσφορά για την Δημιουργία του Eshop σας.
Copyright © 2023 WebDimension All Rights Reserved