logo
  • ΕΡΓΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • Επικοινωνια
GRΕλληνικά▾
GRΕλληνικά▾

Δημιουργια Eshop

  1. HOME
  2. dimiourgia-eshop

Πως θα δημιουργήσετε ένα πετυχημένο eshop

Το διαδίκτυο είναι ένα κερδοφόρο κανάλι πώλησης αγαθών, καθώς η ποικιλία, η ευκολία εύρεσης του επιθυμητού προϊόντος και η δυνατότητα σύγκρισης και αξιολόγησης πλήθος επιλογών το κάνουν να υπερέχει από τα παραδοσιακά κανάλια πώλησης.

Πλέον όμως είναι και μια ανταγωνιστική αγορά! Για να μπορέσει η δημιουργία eshop να σας φέρει χρήματα δεν αρκεί απλώς η παρουσία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Δείτε τα βήματα για το πως θα μετατρέψετε την δημιουργία eshop σε μια κερδοφόρα επένδυση!

δημιουργια eshop

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ - ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ONLINE ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΩΡΑ

Η Δημιουργία Eshop δεν είναι απλή υπόθεση και αυτό το γνωρίζουμε καλά στην WebDimension. Για να μετατραπεί η δαπάνη της κατασκευής eshop σε κερδοφόρα επένδυση είναι απαραίτητο να γνωρίζετε από την αρχή τις ενέργειες που θα χρειαστούν για να έχετε πωλήσεις.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ

Δημιουργία eshop τα πρώτα για να έχετε πωλήσεις

 
01 Στρατηγική
δημιουργια eshop

Για να γίνει η Δημιουργία Eshop κερδοφόρα επένδυση πρώτο βήμα είναι ο έλεγχος του ανταγωνισμού. Είναι απαραίτητη η συλλογή δεδομένων όσο αφορά τις Web τακτικές των υπόλοιπων eshop του κλάδου. Με βάση τις πληροφορίες αυτές καθορίζουμε τους στόχους & ανακαλύπτουμε τι δουλεύει για την κάθε επιχείρηση έτσι ώστε στην συνέχεια να προχωρήσουμε στην δημιουργία ενός eshop που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα ξεχωρίσει από τα ήδη υπάρχοντα.

02 Σχεδιασμός
δημιουργια eshop βηματα

Αφού καθοριστούν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης σας για να είμαστε βέβαιοι ότι το τελικό αποτέλεσμα θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ετοιμάζουμε προσχέδια πάνω στο οποία γίνονται οι αλλαγές και οι παρατηρήσεις μέχρι να πάρουν την τελική τους μορφή. Αυτό αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα καθώς ο πελάτης βλέπει ακριβώς πως θα φαίνεται το eshop που θα δημιουργηθεί, δυστυχώς όμως οι περισσότερες εταιρείες δημιουργίας eshop το παραλείπουν.

03 Κατασκευή
δημιουργια eshop εταιρεια

Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής πετυχαίνουμε ένα άρτιο αποτέλεσμα όσο αφορά την ταχύτητα, την ασφάλεια και την ευελιξία του eshop σας. Για μας η Δημιουργία eshop είναι μια πρόκλησή συνδυασμού της εταιρικής σας ταυτότητας, της βέλτιστης εμπειρίας του τελικού χρήστη και της μεγιστοποίησης των πωλήσεων.

04 Υποστήριξη
δημιουργια eshop τι χρειάζεται

Η Δημιουργία ενός Eshop είναι η αρχή. Είστε πλέον στον κόσμο του διαδικτύου και ευτυχώς όχι μόνοι. Από τον Σχεδιασμός, το μάρκετινγκ και την συντήρηση, θα είμαστε στο πλευρό σας, να σας ενημερώνουμε και να σας καθοδηγούμε στα επόμενα βήματα για την αύξηση των πωλήσεων σας.

Αποκτήστε ένα πετυχημένο eshop αξιοποιώντας τις πιο Top τεχνολογίες! Ζητήστε τώρα προσφορά για την Δημιουργία του Eshop σας.

Email
210-7703051

Επιπλέον Άρθρα για Δημιουργία Eshop

δημιουργια eshop λαθη

Δημιουργια eshop erp

δημιουργια eshop κοστος

Είναι απλή ή δύσκολή η διαδικασία Δημιουργίας eshop;

Η απάντηση καθορίζετε από την ίδια την επιχείρηση σας και τον συνεργάτη που θα επιλέξετε! Οι πρώτοι παράγοντες που επηρεάζουν την πολυπλοκότητα κατασκευής ενός eshop είναι το πλήθος των διαφορετικών κατηγοριών των προϊόντων και η εμπειρία της agency που θα το αναλάβει. Το δεύτερο ίσως είναι το πιο σημαντικό καθώς η agency θα πρέπει να οργανώσει όλο το project, να καθοδηγήσει τον πελάτη ώστε να μπορέσει η ίδια να πάρει τις πληροφορίες και το υλικό που θα χρειαστεί και φυσικά να αναγνωρίσει τις ανάγκες της επιχείρησης για την οποία θα δημιουργηθεί το eshop.

Διαβάστε τι χρειάζεται για την δημιουργία ενός πετυχημένου eshop.

Περιεχόμενα οδηγού Δημιουργίας eshop

  • Βήματα δημιουργίας eshop
    • Δημιουργία περιεχόμενο του eshop
    • Λειτουργικότητες eshop
    • Δημιουργία design eshop
    • Development eshop
    • Εισαγωγή δεδομένων και προϊόντων
  • Ποιο σύστημα να επιλέξετε για την δημιουργία eshop
  • Δημιουργία eshop με design mobile first
  • Τι να θυμάστε για την δημιουργία eshop

Βήματα δημιουργίας eshop

Δημιουργία eshop περιεχόμενο

 
  • Links menu
  • Σελίδες
  • Κατηγορίες
Δημιουργια εshop links
Links menu

Ένα πρώτο βήμα το όποιο θα διευκολύνει την διαδικασία συγκέντρωσης του απαιτούμενου περιεχομένου είναι μια λίστα με τα links του μενού. Δηλαδή με το που εισέρχεται ένα χρήστης στο eshop σε ποια link θα μπορεί να πατήσει; Ποια θα είναι τα βήματα που θα ακολουθήσει για να βρει τα προϊόντα που θέλει είναι η πρώτη σκέψη για την δημιουργία eshop.

eshop δημιουργια
Αναλυτική καταγραφή του περιεχομένου

Αφού οριστεί το menu χρειάζεται μια συνοπτική περιγραφή του τί θέλουμε να παρουσιάσουμε σε κάθε σελίδα. Οι σύνηθες σελίδες που δημιουργούμε σε ένα eshop είναι:

  • Αρχική
  • Σελίδα με Κατηγορίες προϊόντων(πολλές φορές παραλείπετε)
  • Λίστα προϊόντων
  • Σελίδα προϊόντος
  • Καλάθι αγορών
  • Επικοινωνία, Όροι χρήσης, Μεταφορικά, Τρόποι πληρωμής, Προφίλ χρήστη, About

Για την αρχική θα χρειαστεί μια επιπλέον ανάλυση καθώς διαφέρει πολύ από eshop σε eshop. Ποιες περιοχές θα έχει; Θα υπάρχουν περιοχές με προτεινόμενα προϊόντα, νέα προϊόντα, banners προσφορών, ειδικά section με επιλεγμένες κατηγορίες, εξατομικευμένα συστήματα προτάσεων;

Για τις υπόλοιπες σελίδες θα γίνει μια σύντομη συζήτηση εάν η επιχείρηση θα χρειαστεί κάτι εξεζητημένο ή θα ακολουθηθεί το βασικό design/περιεχόμενο που ακολουθείτε από το μεγαλύτερο μέρος των eshops.

δημιουργια eshop
Δημιουργία λίστας κατηγοριών προϊόντων.

Είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί μια αναλυτική λίστα με τις κατηγορίες των προϊόντων, ποιες από αυτές θα είναι ορατές στο menu, ποιες θα μπουν σε drop down menu, ποιες μπορούν να εμφανίζονται σε ένα δεύτερο πλαϊνό menu δίπλα από την λίστα των προϊόντων. Το πλήθος των διαφορετικών κατηγοριών θα επηρεάσει και τα φίλτρα. Τα φίλτρα είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στην δημιουργία eshop καθώς λόγω του μεγάλου πλήθους που συναντάμε είναι άκρως βοηθητικά ώστε ο πελάτης να βρει αυτό που έχει στο μυαλό του.

Λειτουργικότητες eshop

Βασικό κομμάτι στην δημιουργία eshop που επηρεάζει το κόστος είναι οι λειτουργικότητες. Χρειάζεται να γίνει μια εκτενής παρουσίαση των λειτουργικοτήτων καθώς πολλές φορές επηρεάζουν το design και είναι πρόβλημα εάν δεν έχουν συζητηθεί από την αρχή σε ορισμένες περιπτώσεις.

Βασικές λειτουργικότητες eshop

Φίλτραρισμα προϊόντων
Φίλτρα πλοήγησης όπως χρώμα, μάρκα, τιμή, μέγεθος, κτλ που βοηθούν τους πελάτες να βρουν εύκολα αυτό που αναζητούν ανάμεσα σε χιλίαδες προϊόντα.
Ταξινόμηση
Δυνατότητες ταξινόμησης με βάση την τιμή ή την δημοτικότητα.
Προφιλ Πελάτη
Σε ένα eshop δεν μπορεί να λείπει το προφιλ πελάτη. Έτσι είναι απαραίτητη η διαδικασία εγγραφής πελατών και αποθήκευση στοιχείων για μελλοντικές αγορές.
Προσφορές
Προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, συστήματα επιβράβευσης και πλήθος ακόμα λειτουργιών που μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε συστηματικούς πελάτες του eshop.
Up-Sells και τα Cross-Sells
Είναι συνήθως στην κατηγορία των προαιρετικών λειτουργικοτήτων αλλά θα έπρεπε να υπάρχουν σε κάθε eshop, καθώς ενθαρρύνουν τον χρήστη να παραγγείλει περισσότερα προϊόντα. Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις και ο τζίρος του καλαθιού αυξάνεται αυτόματα.
Καλάθι αγορών
Φυσικά η Δημιουργία eshop προϋποθέτει την ύπαρξη καλάθι αγορών, επιλογές τρόπων πληρωμής, μεταφορικών και υπολογισμοί αντίστοιχων επιβαρύνσεων.

Προχωρημένες λειτουργικότητες eshop

Πολλαπλά καταστήματα
Προβολή προϊόντων ανάλογα με την ip ή άλλα κριτήρια. Αυτή είναι μια πολύ μεγάλη τροποποίηση στο eshop καθώς ένας πελάτης μπορεί να βλέπει άλλα προϊόντα όταν βρίσκεται Θεσσαλονίκη άλλα όταν είναι Αθήνα (σημαντικό όταν εξυπηρετούν υποκαταστήματα την κάθε περιοχή). Ακόμα μπορεί να υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες και κόστη μεταφορικών.
Δημιουργία eshop με Εξατομικευμένες προτάσεις

Τα συστήματα προτάσεων αποτελούν πολυδύναμα εργαλεία τα οποία παρέχουν φιλτραρισμένη πληροφορία στους πελάτες γύρω από ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει, αποσκοπούν στην ανίχνευση των προτιμήσεων και επιθυμιών των καταναλωτών και βάσει αυτών προτείνουν αντίστοιχα προϊόντα. Κατα την δημιουργία eshop ειναι σημαντικό να αναλογιστούμε πως τα συστήματα αυτά μπορούν να προτείνουν καταναλωτικά αγαθά με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του χρήστη και όχι μόνο. Στόχος τους είναι, οι χρήστες που δεν έχουν ιδιαίτερη γνώση για να αποτιμήσουν το ποιες πληροφορίες είναι αυτές που ταιριάζουν καλύτερα στα χαρακτηριστικά τους να μπορούν να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που ταιριάζουν περισσότερο στις προτιμήσεις τους. Η βασική επεξεργασία που γίνεται από τα συστήματα αυτά είναι η πρόβλεψη του πόσο ταιριάζει μια πληροφορία με το προφίλ ενός χρήστη.

Τα προϊόντα μπορούν να προταθούν με βάση τα πλέον ευπώλητα κάποιας σελίδας, με βάση δημογραφικά στοιχεία των πελατών, ή με χρήση μιας ανάλυσης της παρελθούσας καταναλωτικής συμπεριφοράς του πελάτη ως πρόβλεψης για την μελλοντική καταναλωτική του συμπεριφορά. Με λίγα λόγια, αυτές οι τεχνικές είναι κομμάτι της εξατομίκευσης ενός eshop, διότι επιτρέπουν στο eshop να προσαρμοστεί σε κάθε πελάτη. Τα Συστήματα Προτάσεων αυτοματοποιούν την εξατομίκευση στο Διαδίκτυο, επιτρέποντας την προσωπική εξατομίκευση για κάθε πελάτη και φυσικά την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης μέσα σε ένα eshop.

Έξτρα λειτουργίες στην σελίδα προϊόντων
Πολλές φορές κάποια προϊόντα είναι αρκετά παραμετροποίησιμα, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει χαρακτηριστικά που αλλάζουν την τιμή, μπορεί να θέλει να ανεβάσει αρχεία κτλ. Τέτοια παραδείγματα είναι στην δημιουργία eshop που πωλούν τυπωμένα μπλουζάκια, κούπες.
Αγορά online μαθημάτων ή ψηφιακών αρχείων
Σε τέτοιες περιπτώσεις ο επισκέπτης μπορεί είτε αφού προχωρήσει στην αγορά, στην συνέχεια να του δοθεί το δικαίωμα να κατεβάσει το αντίστοιχο αρχείο. Ή ακόμα να έχει πρόσβαση σε ένα προφίλ μέσα από το οποίο θα μπορεί να βλέπει/διαβάζει όλα τα αρχεία που έχει αγοράσει.
Σύνδεση eshop με εταιρεία courier
Η δημιουργία eshop είναι ένα σημαντικό κομμάτι αλλά και η αποστολή είναι ένα ζήτημα που δεν περνάει αδιάφορο από τους πελάτες. Η επιτυχία μιας ηλεκτρονικής πώλησης συμπεριλαμβάνει την εύκολη εύρεση του επιθυμητού προϊόντος, την ολοκλήρωση της αγοράς χωρίς μπελάδες για τον χρήστη και την γρήγορη παραλαβή του προϊόντος. Για να αυτοματοποιηθεί η διαδικασία και να μην χρειάζονται τηλέφωνα και ετικέτες αποστολής γραμμένες στο χέρι υπάρχει η δυνατότητα διασυνδέσεις το eshop με courier έτσι αυτοματοποιείται όλη η διαδικασία. Κάθε φορά που μια νέα παραγγελία μπαίνει στο eshop, τότε αυτόματα θα ενημερώνεται η εταιρεία courier. Οι παραγγελίες συγχρονίζονται αυτόματα από το eshop στο πάνελ διαχείρισης, απ’ όπου εσείς μπορείτε να επιλέξετε, να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε όλες σας τις αποστολές. Το tracking code της εταιρείας courier δημιουργείται αυτόματα ενώ ο πελάτης ενημερώνεται μέσω sms για την αποστολή της παραγγελίας του.
Πελάτες χονδρικής με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους
Εάν θέλετε να έχετε και πελάτες χονδρικής με διαφορετικούς τιμοκαταλόγους σίγουρα η δημιουργία eshop με Magento είναι η καλύτερη επιλογή. Υπάρχει τέτοια ευελιξία στις κατηγορίες πελατών, τα δικαιώματα και τους κανόνες που κανένα άλλο σύστημα διαχείρισης δεν θα σας καλύψει καλύτερα.
Σύνδεση eshop με erp
Οι πελάτες θέλουν να ξέρουν πότε θα έρθει η παραγγελία τους. Για να είναι σωστοί οι χρόνοι που θα αναφέρετε στην ιστοσελίδα είναι σημαντικό να είναι ενημερωμένο το απόθεμα. Μέσω της διασύνδεσης ενός eshop με το ERP της επιχείρησης, όποια ενέργεια αφορά παραγγελίες / προϊόντα και γίνεται στην μια πλατφόρμα, ενημερώνεται και η δεύτερη αυτόματα. Έτσι παραγγελίες που έχετε δημιουργήσει στο e-shop κατεβαίνουν στο erp και ανάποδα. Νέοι πελάτες και προϊόντα δημιουργούνται μια φορά και το πιο σημαντικό το e-shop είναι πάντα ενημερωμένο για το απόθεμα, δεν χάνετε παραγγελίες λόγο κακής ενημέρωσης, το οποίο εκτός από χρήματα που χάνετε, χαλάει και την εικόνα της επιχείρησης σας.
Έξυπνη αναζήτηση
Δεν είναι δεδομένο για την δημιουργία κάθε eshop. Εάν έχετε χιλιάδες προϊόντα, είναι πολύ πιθανόν να μην αρκούν οι κατηγορίες, ούτε τα φίλτρα. Οι ηλεκτρονικές αγορές στο Διαδίκτυο έχουν σημειώσει τεράστια αύξηση αλλά οι καταναλωτές εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα στον εντοπισμό προϊόντων τα οποία να ικανοποιούν τις ανάγκες και επιθυμίες τους. Η μπάρα αναζήτησης βοηθάει όταν ο δυνητικός πελάτης, δυσκολεύεται να αναγνωρίσει, σε ποια κατηγορία θα βρίσκεται, το αγαθό που τον ενδιαφέρει. Η μπάρα αναζήτησης μπορεί να εμφανίζει σχετικές κατηγορίες ή προϊόντα με τον όρο που πληκτρολογεί ο χρήστης. Προχωρημένες αναζητήσεις μπορούν να αγνοούν ορθογραφικά λάθη ή και να εμφανίζουν προϊόντα με συνώνυμες έννοιες.

Δημιουργία eshop επιλογή design

δημιουργια eshop design

Custom design

Η επιλογή custom design είναι η πιο ακριβή, είναι όταν μια εταιρεία ξεκινάει την δημιουργία της εμφάνισης του eshop χωρίς να χρησιμοποιηθεί κάποιο έτοιμο template από τα διαθέσιμα στο διαδίκτυο. Η εταιρεία συζητάει με τον πελάτη για τις επιλογές των χρωμάτων, τις περιοχές και πιθανά εφε και στην συνέχεια το γραφιστικό τμήμα αναλαμβάνει την υλοποίηση. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα eshop μοναδικό.

* Μην μπερδέψετε το custom design, με το custom cms (Θα εξηγήσουμε παρακάτω αναλυτικά τι είναι και τι επιλογές υπάρχουν). Το cms είναι για να διαχειρίζεστε το eshop χωρίς να χρειάζεται να γράφετε κώδικά. Να υπάρχει ένα σύστημα από πίσω δηλαδή όπου θα μπορείτε να ανεβάζετε εικόνες προϊόντων, περιγραφές, να διαχειρίζεστε παραγγελίες κτλ. ενώ το design αφορά πως θα φαίνεται το eshop που θα δημιουργηθεί, τι χρώματα θα έχε,ι ποιες περιοχές θα υπάρχουν κτλ.

Έτοιμο template

Υπάρχουν χιλιάδες διαθέσιμα έτοιμα template στο διαδίκτυο που μπορούν καλύψουν τις ανάγκες των περισσότερων στο πλήθος επιχειρήσεων. Η εταιρεία προτείνει 1-3 template αντίστοιχα με το αντικείμενο και τους στόχους της επιχείρησης του πελάτη και γίνεται επιλογή από αυτά. Σε αυτήν την περίπτωση δεν συμπεριλαμβάνονται αλλαγές το κόστος είναι χαμηλό αλλά και η ευελιξία πολύ περιορισμένη.

Έτοιμο template με παρεμβάσεις

Η καλύτερη επιλογή για τις περισσότερες επιχειρήσεις είναι η δημιουργία eshop, με χρήση ενός έτοιμου template που όμως θα τροποποιηθεί σύμφωνα με το περιεχόμενο του πελάτη. Το κόστος μένει χαμηλό αλλά έχετε και ένα ωραίο αποτέλεσμα. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να αλλαχθούν ή να προστεθούν περιοχές, να γίνουν μικρές παρεμβάσεις στην χρωματική παλέτα και γενικά παραμετροποιήσεις ώστε το αποτέλεσμα να ταιριάζει άψογα στην εταιρική ταυτότητά της επιχείρησης.

Σε αυτήν την περίπτωση δίνονται συνήθως σε εικόνες όλες οι σελίδες του eshop που θα δημιουργηθεί. Το βήμα αυτό είναι πολύ σημαντικό και είναι καλό να το ζητήσετε, πριν προχωρήσετε στην υλοποίηση, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα έχετε μια σαφέστατα ξεκάθαρη εικόνα πως θα είναι το eshop που θα δημιουργηθεί. Επίσης πολύ ουσιώδες είναι, οι αλλαγές που επιθυμείτε, να επισημανθούν σε αυτό το σημείο γιατί είναι πιο εύκολο να τροποποιηθεί η εικόνα από το να γίνονται διαρκώς παρεμβάσεις στον κώδικα.

Development eshop

Αφού λοιπόν έχετε συζητήσει για την δομή και έχετε επιλέξει και το design της ιστοσελίδας προχωράμε στην δημιουργία του κώδικα του eshop. Είναι μια διαδικασία που δεν γίνεται σε στάδια, θα πρέπει να ολοκληρωθούν στο σύνολο οι εργασίες και στο τέλος θα μπορέσετε να δείτε σε μια κρυφή διεύθυνση το eshop πριν ανέβει live.

Εισαγωγή δεδομένων και προϊόντων

Εάν έχετε πλήθος προϊόντων σε ένα φυσικό κατάστημα και τίποτα σε ψηφιακή μορφή αυτό ίσως να είναι ο μεγαλύτερος μπελάς σας στην δημιουργία eshop. Τα προϊόντα μπορούν να περαστούν στο eshop, είτε αυτόματα με import που όμως απαιτείται ένα αναλυτικό excel με όλες τις πληροφορίες (Τίτλος, Περιγραφή, κατηγορίες που ανήκει, τιμή, βάρος, εικόνες και εάν υπάρχουν όλες οι επιπρόσθετες πληροφορίες που θα εμφανίζονται στο eshop), είτε χειροκίνητα. Και στις δύο περιπτώσεις είναι μια διαδικασία που θα απαιτήσει χρόνο από εσάς ή από κάποιον υπάλληλο σας.

content eshop δημιουργια

Τα προϊόντα πρέπει να έχουν καλές φωτογραφίες που να ταιριάζουν στο design που θα αποφασιστεί. Εάν επιλέξετε ένα design με μεγάλες φωτογραφίες και εσείς έχετε 1000 προϊόντα, με πολύ μικρές φωτογραφίες, τότε είτε θα φαίνονται πολύ άσχημα ή θα χρειαστεί να τα φωτογραφίσετε εκ νέου. Στο μυαλό σας πρέπει να είναι ξεκάθαρο, ο πελάτης κρίνει από την εικόνα και την περιγραφή του προϊόντος, δεν είναι όπως το φυσικό κατάστημα που είστε δίπλα στον πελάτη και τον καθοδηγείτε να βρει αυτό που θέλει.

Αποκτήστε ένα πετυχημένο eshop αξιοποιώντας τις πιο Top τεχνολογίες! Ζητήστε τώρα προσφορά για την Δημιουργία του Eshop σας.

Email
210-7703051

Ποιο σύστημα να επιλέξετε για την δημιουργία eshop

Τα πιο δημοφιλή συστήματα για Eshop

Υπάρχουν πλήθος επιλογές για την δημιουργία eshop, ανοιχτού κώδικά, άλλα συνδρομητικά ακόμα και custom. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε επιλογής.

 
  • Δημοφιλή CMS
  • Custom CMS
Δημοφιλή CMS για δημιουργία eshop
δημιουργια eshop cms
  • Magento 2 Το πιο δυνατό, ανοιχτού κώδικα, σύστημα για την δημιουργία eshop, με αμέτρητες λειτουργικότητες, ιδανικό και για τις πιο μεγάλες εταιρείες αφού δεν υπάρχει όριο στην επεκτασιμότητα του. Μπορεί να υποστηρίξει χωρίς όριο προϊόντα (Πάνω από 5000 κωδικούς) και έχοντας χαρακτηριστικό την άρτια δομή του από πλευράς SEO βρίσκει δύσκολα ανταγωνιστή. Ένα μειονέκτημα είναι λόγω του όγκου των έτοιμων λειτουργικοτήτων έχει μεγάλες απαιτήσεις σε πόρους και αυξάνει το κόστος φιλοξενίας. Την λύση δίνει ο συνδυασμός του Magento με Nextjs (διαβάστε την τελευταία επιλογή).
  • WooCommerce Από τα πιο δημοφιλή CMS λόγω της ευκολία στην χρήση και στην εγκατάσταση. Με απλό κώδικα από πίσω όπου η εταιρείες πληροφορικής το προτιμούν καθώς και ένας όχι τόσο έμπειρος προγραμματιστής μπορεί να το παραμετροποιήσει. Υπάρχουν αμέτρητα έτοιμων design το όποιο και αυτό διευκολύνει την αρχική διαδικασία δημιουργίας του eshop. Στα αρνητικά είναι πως για όλες τις επιπλέον επιλογές σε λειτουργικότητες απαιτεί αγορά νέων plugins και χρειάζεται διαρκώς update. Φυσικά δεν είναι για πολύ μεγάλα eshops.
  • PrestaShop Μια επιλογή για την δημιουργία ενός μικρού eshop εύκολο στην εγκατάσταση, μέτρια απόδοση στο SEO αλλά πολύ εύκολο στην χρήση.
  • Big commerce Ένα Δυνατό σύστημα για eshop με πολλές λειτουργικότητες προ εγκαταστημένες. Είναι αρκετά επεκτάσιμό όποτε καλύπτει και τις ανάγκες ενός μεγάλου eshop βέβαια έχει έξτρα χρέωση για μεγάλα eshop και όχι και τις καλύτερες ταχύτητες φορτώματος σε ορισμένες περιπτώσεις όταν μιλάμε για μεγάλα eshop.
  • OpenCart Εύκολο στην εγκατάσταση σύστημα δημιουργίας eshop που είναι ελαφρύ και δεν απαιτεί πολλούς πόρους για φιλοξενία με αποτέλεσμα μικρό κόστος σε server. Είναι εύκολο και απλό στην χρήση. Στα αρνητικά είναι πως έχει ακριβά plugins και Μικρή επεκτασιμότητα. Δεν ενδείκνυται για μεγάλα eshop.
  • Shopify Εάν επιλέξετε αυτό το CMS για την δημιουργία του eshop θα εντυπωσιαστείτε με το πλήθος των διαθέσιμων design είναι απλό στην χρήση και επεκτασιμό ως ένα βαθμό. Όμως δεν έχει καλή υποδομή για SEO και γενικά βασίζεται σε 3d part apps.
  • Magento 2 & Nextjs Ο τέλειος συνδυασμός! Έχετε απίστευτες δυνατότητες στο eshop σας, χωρίς όρια, ενώ συγχρόνως μειώνονται οι απαιτήσεις σε φιλοξενία. Η Next JS, είναι το καλύτερο React framework. Μας προσφέρει απίστευτη ταχύτητα, πραγματική ευελιξία και επιπρόσθετη ασφάλεια. Κάποιες από τις κορυφαίες εταιρίες που τις αξιοποιούν είναι Netflix, Facebook, Instagram, Airbnb, Uber, GitHub.
Συγκριτικός πίνακας με CMS για δημιουργία eshop
συγκριση cms eshop
Custom σύστημα για δημιουργία eshop

Υπάρχουν εταιρείες που υποστηρίζουν custom συστήματα, δηλαδή η ίδια η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί μια έτοιμη λύση, έχει γράψει η ίδια όλον τον κώδικα, αυτό την διευκολύνει να κάνουν πιο απλά τις αλλαγές που θέλουν αλλά για τον πελάτη έχει σημαντικά μειονεκτήματα. Τα κύρια μειονεκτήματα της δημιουργία eshop με custom σύστημα διαχείρισης είναι:

  • Ο πελάτης δεσμεύεται με την εταιρεία εάν κάτι πάει στραβά στην συνεργασία καμία άλλη εταιρεία δεν θα μπορέσει να αναλάβει ένα τέτοιο project.
  • Είναι αμφίβολο εάν χρησιμοποιούνται οι Top τεχνολογίες, καθώς είναι χρονοβόρο να ανακατασκευάζουν το κώδικα τους διαρκώς.
  • Πολύ πιθανόν να υστερούν σε ταχύτητα και ασφάλεια λόγω του προηγούμενου κενού αναβαθμίσεων.
  • Υστερούν στο πλήθος λειτουργικοτήτων σε σχέση μεγάλα συστήματα όπως για παράδειγμα το Magento 2.

Δημιουργία eshopμε design mobile first

 

Τι σημαίνει αυτό

Mobile first είναι η λογική δημιουργίας eshop έχοντας πρώτα στο νου τις mobile συσκευές  και δευτερευόντως τα υπόλοιπα μέσα όπως tablet και desktop PC. Δηλαδή σχεδιάζεις το περιεχόμενο ώστε να δείχνει άψογα στις μικρές οθόνες των κινητών τηλεφώνων.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η δημιουργία eshop με mobile first design;

  • Γιατί 60% των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται παγκοσμίως στο Google είναι μέσω κινητών συσκευών!
  • Στις ΗΠΑ 25% των χρηστών μπαίνουν ΜΟΝΟ από mobile συσκευές. Αλλά μην το παρερμηνεύσετε, το υπόλοιπο 75% δεν σημαίνει πως δεν μπαίνουν από το κινητό τους, το αντίθετο μπαίνουν καθημερινά από το κινητό, απλώς έχουν πρόσβαση και από υπολογιστή.
  • Στους περισσότερους κλάδους που απευθύνονται σε λιανική, οι περισσότερες επισκέψεις στα eshop τους (πάνω από 60%) γίνεται από κινητά.

Εάν σκεφτείτε λοιπόν, πως θα κρίνεται ότι το eshop σας έχει ένα καλό design, με αυτήν την λογική, πρέπει πρώτα να το δείτε από μια μικρή οθόνη, όπως αυτή των κινητών τηλεφώνων και μετά από υπολογιστή. Να ελέγξετε φαίνονται όλες οι πληροφορίες. Ο πελάτης βρίσκει εύκολα τα φίλτρα, το κουμπί αγοράς, επιλογή παραμέτρων του προϊόντος όπως χρώμα μέγεθος, το καλάθι αγορών, το κουμπί για σύνδεση. Είναι πολύ φορτωμένο με περιττές πληροφορίες;

Ο σχεδιασμός αυτός είναι πολύ σημαντικός και το SEO, εφόσον μας ενδιαφέρει να έχουμε μια καλή επισκεψιμότητα από οργανικά αποτελέσματα. H Google έχει εφαρμόσει το mobile first indexing από τον Μάρτιο του 2018. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δίνει προτεραιότητα σε mobile first ιστοσελίδες και eshop όσον αφορά για αναζητήσεις από mobile συσκευές. Προτεραιότητα αυτή δόθηκε από την Google αφού περισσότερο από το 60% των αναζητήσεων προέρχεται πλέον από mobile συσκευές και φυσικά θέλει να έχουν οι χρήστες της την καλύτερη δυνατόν εμπειρία.

 

Αναμφίβολα είναι μονόδρομος λοιπόν για την ανταγωνιστικότητα του eshop μας να δώσουμε προτεραιότητα στη δημιουργία eshop με λογική mobile first και να συνεργαστούμε με εταιρείες πληροφορικής οι οποίες γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό επί της ουσίας.

 

Τι να θυμάστε για την δημιουργία eshop

Συνοψίζοντας όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, παραθέτουμε μια λίστα με αυτά που πρέπει εσείς να κάνετε και αυτά που πρέπει να έχετε κατά νου / ρωτήσετε όταν θα επιλέξετε μια εταιρεία για την δημιουργία eshop.

Τι στοιχεία χρειάζεται από εσάς για την δημιουργία του eshop

  • Λίστα με στοιχεία του main menu
  • Κείμενα για αρχική, η εταιρεία μας, τρόποι αποστολής, όροι χρήσης
  • Ένα excel με τις κατηγορίες και υποκατηγορίες του eshop
  • Ένα excel με όλα τα προϊόντα σας και τις εικόνες του καθενός, στην περίπτωση που θα αναλάβει η agency το import των προϊόντων
  • Να έχετε κλείσει συμφωνία με μια εταιρεία courier
δημιουργια eshop οδηγός

Τι να ρωτήσετε την εταιρεία πληροφορικής

δημιουργια eshop οδηγός
  • Ποιο σύστημα θα χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία του eshop;
  • Τι επιλογές έχετε για design;
  • Θα φαίνεται άψογα το περιεχόμενο στα κινητά;
  • Θα σας παρουσιάσουν εικόνες με το πως ακριβώς θα φαίνεται το eshop πριν την έναρξη του development;
  • Τι προδιαγραφές θα έχει;
  • Ποιο είναι το κόστος;
  • Πότε θα παραδοθεί;

Μετά την δημιουργία eshop

Το eshop σας είναι έτοιμο! Και τώρα; Δυο είναι τα βασικά ζητήματα με τα οποία θα έρθετε αντιμέτωποι όποιος και να είναι ο κλάδος της επιχείρησης σας. Αυτοί είναι η προώθηση και η διαχείριση του eshop. Αφού είστε βέβαιοι ότι έχετε δημιουργήσει ένα λειτουργικό, καλαίσθητο eshop ήρθε η ώρα να βγάλετε κέρδος από αυτό. Πως θα το πετύχετε;

Αποκτήστε ένα πετυχημένο eshop αξιοποιώντας τις πιο Top τεχνολογίες! Ζητήστε τώρα προσφορά για την Δημιουργία του Eshop σας.

Email
210-7703051

Κόστος Δημιουργίας eshop

Ένα φλέγον ζήτημα. Πόσο κοστίζει τελικά ένα eshop; Αφού έχετε διαβάσει όλα τα προηγούμενα είναι πλέον σαφές πως δεν υπάρχει μια μόνο απάντηση για την ερώτηση αυτή. Πρέπει πρώτα να αποσαφηνιστούν πλήθος παραγόντων που επηρεάζουν την τιμή ενός eshop. Συνοψίζοντας τα πιο βασικά είναι:

  • Πόσα προϊόντα θέλετε να υποστηρίζει το eshop;
  • Θέλετε custom design ή έτοιμο template;
  • Τι λειτουργικότητες θέλετε να υπάρχουν;
  • Με τι σύστημα θέλετε να κατασκευαστεί;
  • Τα προϊόντα θα περαστούν χειροκίνητα ή θα γίνει import;

Ένα απλό eshop, το οποίο θα πληροί όλες τις προδιαγραφές, με καλό user experience, προσαρμοσμένο design στο περιεχόμενο σας, γρήγορο, ασφαλές, mobile first, με design με έμφαση στις πωλήσεις, SEO friendly δεν μπορεί να ξεκινάει λιγότερο από 3000 €. Εάν θέλετε πραγματικά να μπείτε στον ψηφιακό κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων, δεν μπορείτε στο πρώτο σας βήμα να φτιάξετε κάτι μέτριο, που δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα και ουσιαστικά σε ένα χρόνο θα φτιάξετε ένα καινούριο.

Αποκτήστε ένα πετυχημένο eshop αξιοποιώντας τις πιο Top τεχνολογίες! Ζητήστε τώρα προσφορά για την Δημιουργία του Eshop σας.

Email
210-7703051
 
 

 

 

footlogo

Copyright © 2023 WebDimension All Rights Reserved