Θέλετε να κατασκευάσετε eshop για την επιχείρηση σας, αλλά δεν θέλετε να ξοδέψετε και μια περιουσία, τουλάχιστόν όχι χωρίς λόγο. Και έχετε δίκαιο πρέπει να ξέρετε τι παίρνετε, όπως σε κάθε προϊόν / υπηρεσία υπάρχει διακύμανση των τιμών και φυσικά της ποιότητας.
Δημιουργήστε ένα magento eshop και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό, έχοντας δίπλα σας τον κατάλληλο συνεργάτη!
Ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει το κόστος είναι το πόσα προϊόντα θέλετε να υποστηρίζει το eshop. Καθώς μεγάλο πλήθος προϊόντων απαιτεί πολλούς πόρους, μεγαλύτερη πολυπλοκότητα στα attributes και φυσικά πιο δυνατό σύστημα διαχείρισης. Η διαφορά είναι κυρίως όταν μιλάμε για περισσοτέρους από 2000 κωδικούς.
Θέλετε custom design ή έτοιμο template ή κάτι ενδιάμεσο;
Η διαφορά σε αυτά τα τρία είναι πως στην πρώτη περίπτωση γίνεται εξολοκλήρου σχεδιασμός του eshop, στην δεύτερη χρησιμοποιείται έτοιμο design χωρίς παρεμβάσεις και στην τρίτη επιλογή επιλέγεται ένα θέμα για τα χρώματα και τα σχεδιαστικά εφέ και γίνεται αναπροσαρμογή των περιοχών ανάλογα το περιεχόμενο. Αναλυτικά για κάθε περίπτωση:
Η πιο ακριβή, ως προς το κόστος, επιλογή είναι αυτή του custom design. Στην περίπτωση αυτή η κατασκευή της εμφάνισης του eshop ξεκινάει από το μηδέν, χωρίς να χρησιμοποιηθεί ως βάση διαθέσιμο έτοιμο template. Η agency που το αναλαμβάνει συζητάει με τον πελάτη για όλα τα σχεδιαστικά κομμάτια, για την χρωματική παλέτα, τις περιοχές που θα υπάρχουν, πιθανά εφε κτλ. Έπειτα το γραφιστικό τμήμα αναλαμβάνει την υλοποίηση του design του eshop. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα eshop μοναδικό ως προς τον σχεδιασμό στο οποίο έχει γίνει άψογη προσαρμογή των περιεχομένων της επιχείρησης.
Στο διαδίκτυο υπάρχουν εκατοντάδες διαθέσιμα έτοιμα template τα οποία μπορούν καλύψουν τις ανάγκες των περισσότερων επιχειρήσεων σε όλους τους κλάδους. Η διαδικασία σε αυτή την περίπτωση είναι η εξής. Η agency που αναλαμβάνει το έργο προτείνει κάποια template τα οποία ταιρίαζουν με το αντικείμενο και τους στόχους της επιχείρησης και στην συνέχεια γίνεται επιλογή από αυτά. Το μειονέκτημα αυτής της περίπτωσης είναι πως δεν συμπεριλαμβάνονται αλλαγές στο σχεδιασμό, το κόστος είναι χαμηλό αλλά και η ευελιξία στην προσαρμογή των περιεχομένων είναι αρκετά περιορισμένη.
Μια μέση επιλογή που καλύπτει τις ανάγκες και απαιτητικών κλάδων και διατηρεί το έργο σε ένα λογικό κόστος, είναι η κατασκευή eshop, με χρήση ενός έτοιμου template που όμως θα τροποποιηθεί σύμφωνα με το περιεχόμενο του πελάτη. Το κόστος μένει χαμηλό αλλά όμως έχετε και ένα ωραίο αποτέλεσμα για την παρουσίαση των προϊόντων σας. Στην περίπτωση αυτή μπορούν να αλλαχθούν ή να προστεθούν περιοχές, να γίνουν μικρές ουσιώδης παρεμβάσεις στην χρωματική παλέτα και γενικά να τροποποιηθεί το template ώστε το αποτέλεσμα να ταιριάζει γάντι στην εταιρική ταυτότητά της επιχείρησης και στον αντίστοιχο κλάδο.
Στην πρώτη καθώς και σε αυτήν την περίπτωση παραδίδονται εικόνες για όλες οι σελίδες του eshop που θα κατασκευαστούν. Αυτό είναι ένα πολύ βασικό στάδιο και θα σας γλιτώσεις από πολλές παρεξηγήσεις για αυτό είναι καλό να το ζητήσετε από την εταιρεία, πριν προχωρήσετε στην κατασκευή του κώδικα. Έτσι έχετε μια αδιαμφισβήτητα ξεκάθαρη εικόνα για το πως θα είναι το eshop που θα κατασκευαστεί. Φυσικά οι αλλαγές που επιθυμείτε, είναι σημαντικό να επισημανθούν σε αυτό το στάδιο αφού είναι αρκετά πιο εύκολο να τροποποιηθεί μια εικόνα από το να γίνονται συνεχώς τροποποιήσεις στον κώδικα.
Κόστη μεταφορικών – υπολογισμοί βάση του βάρους/όγκου
Η προσθήκη του κόστους των μεταφορικών και ο υπολογισμός με βάση το βάρος ή των ταχυδρομικό κώδικα, είναι από τις βασικές προδιαγραφές ενός eshop. Δεν μπορεί να παραλειφθεί και συμπεριλαμβάνεται σε κάθε οικονομική προσφορά για κατασκευή eshop.
Τρόποι πληρωμής
Εσείς θα επιλέξετε ποιους τρόπους πληρωμής θα υποστηρίζει το eshop σας. Μπορεί να υποστηρίζει αντικαταβολή, πληρωμή με κάρτα, σύνδεση με paypal ή και τραπεζική κατάθεση. Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία πρέπει να είναι απλή και εύκολη για τον χρήστη και τα στάδια ξεκάθαρα και φυσικά όσο το δυνατόν λιγότερα.
Παρακολούθηση πορείας παραγγελίας
Ο πελάτης είναι αναγκαίο να έχει προφίλ να μπορεί να βλέπει την κατάσταση της παραγγελίας του, να ενημερώνεται με email για την εξέλιξη της και σε ποιο στάδιο βρίσκεται.
Βασικά 3d part integrations
Όλα τα eshop που έχουν πωλήσεις έχουν συνδεδεμένα και τα Analytics, Facebook pixel γιατί είναι πολύ χρήσιμα εργαλεία ώστε να εντοπίζονται πιθανά λάθη στο user experience αλλά και φυσικά να παρακολουθείτε η απόδοση των ενεργειών marketing.
Σύνδεση με ERP (Κόστος κατασκευής ανάλογα εάν υπάρχει API στο ERP)
Η σύνδεση ενός eshop με το erp σύστημα είναι πάρα πολύ σημαντική για μεγάλες αλλά ακόμα και για μικρές επιχειρήσεις. Με αυτή την διαδικασία επιτυγχάνεται ο αυτόματος συγχρονισμός / ενημέρωση και του eshop και του συστήματος erp, για κάθε νέα παραγγελία, πελάτη, αλλαγή στο απόθεμα που πραγματοποιηθεί. Έτσι έχετε ένα eshop που πάντα είναι ενημερωμένο με το σωστό απόθεμα και οι πελάτες γνωρίζουν πότε ακριβώς θα έρθει η παραγγελία τους. Γλιτώνετέ πολύτιμο χρόνο καθώς Νέοι πελάτες και προϊόντα δημιουργούνται μια φορά και το πιο σημαντικό, δεν έχετε δυσαρεστημένους πελάτες εξαιτίας κακής ενημέρωσης. Το κόστος μπορεί να είναι αυξημένο εάν προσθέσετε μια τέτοια λειτουργικότητα αλλά το αποτέλεσμα είναι βέβαιο πως θα σας ικανοποιήσει.
Βαθμολογήσεις (Μικρό κόστος κατασκευής)
Οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν πολύ πιο εύκολα προϊόντα που έχουν βαθμολογηθεί. Με μια τέτοια λειτουργικότητα κερδίζετε την εμπιστοσύνη των πελατών και προσφέρετε και ένα επιπλέον πλεονέκτημα στο eshop σας. Ακόμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν άψογα για εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων.
Σύγκριση προϊόντων (Μικρό κόστος κατασκευής)
Πολλές φορές οι καταναλωτές θέλουν να συγκρίνουν προϊόντα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των προϊόντων τεχνολογίας αλλά μπορεί να εφαρμοστεί ακόμα και σε καλλυντικά αρκεί τα προϊόντα να έχουν περαστεί με τα αντίστοιχα attributes. Τέτοια εργαλεία δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημά γιατί σε κλάδους όπου υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές ο καταναλωτής χάνεται και θα προτιμήσει να αγοράσει από το eshop που θα του δώσει την δυνατότητα εύκολης εύρεσης του επιθυμητού προϊόν.
Wish list (Μικρό κόστος κατασκευής)
Είμαστε καταναλωτική κοινωνία, είναι γεγονός. Πριν ολοκληρωθεί μια αγορά πολλές φορές οι χρήστες έχουν επισκεφθεί πιο πριν το eshop και έχουν κάνει την έρευνα αγορά τους. Με το wish list μπορούν οι επισκέπτες να προσθέτουν προϊόντα σε μια λίστα ώστε να τα αγοράσουν σε επόμενο χρόνο.
Recommender systems (Κόστος ανάλογα την πολυπλοκότητα των αλγορίθμων)
Μεγάλο πλεονέκτημα της online εμπειρίας. Τα Συστήματα Προτάσεων είναι εργαλεία λογισμικού που λειτουργούν με συγκεκριμένους αλγορίθμους φιλτραρίσματος και επεξεργασίας πληροφοριών με σκοπό να προτείνουν στον χρήστη προϊόντα που θα τους ενδιαφέρουν και θα τους βοηθήσουν να καταλήξουν σε απόφαση.
B2b πωλήσεις (Διαφοροποίηση στο κόστος κατασκευής eshop ανάλογα το CMS
Ανάλογα το σύστημα που έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του eshop το κόστος μιας τέτοιας λειτουργικότητας μπορεί να διαφέρει. Για παράδειγμα το Magento που έχει σχεδόν έτοιμη την υποδομή είναι πολύ πιο εύκολο να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός b2b eshop.
Και για αυτήν την λειτουργικότητα το κόστος είναι πολύ μικρότερο σε πλατφόρμες όπως το Magento από άλλα πιο ελαφριά CMS. Έτσι στην περίπτωση που από την αρχή γνωρίζετε ότι θέλετε να πουλάτε σε άλλες χώρες, με άλλες τιμές, διαφορετικούς κανόνες πληρωμής / μεταφορικών και διαφορετικά προϊόντα ή διαθεσιμότητες ένα δυνατό σύστημα όπως το Magento τελικά θα έχει μικρότερο κόστος κατασκευής.
Άλλες πολύ σημαντικές 3d part διασυνδέσεις είναι με Skroutz, mailchimp και άλλες online υπηρεσίες.
Δημιουργήστε ένα magento eshop και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό, έχοντας δίπλα σας τον κατάλληλο συνεργάτη!
Φτιάξετε ένα πολύ όμορφο και λειτουργικό eshop με ένα λογικό κόστος και τώρα περιμένετε τα πρώτα αποτελέσματα.
Δυστυχώς που σας το λέω εάν δεν κάνετε ενέργειες marketing το eshop δεν θα σας φέρει από μόνο του πωλήσεις, όσο καλό και να είναι.
Ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πολύ μεγάλος. Το να κερδίσεις επισκέψεις είτε μέσω της google, είτε με email, είτε μέσω social media κτλ. Απαιτεί χρόνο και φυσικά έχει και το αντίστοιχο κόστος.
Υπάρχουν προωθητικές ενέργειες που ο τρόπος κατασκευής του eshop έχει καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα της προσέλκυσης επισκεπτών.
Μια από τις πιο σημαντικές ενέργειες του ψηφιακού marketing που σχετίζονται άμεσα με το κόστος κατασκευής του eshop είναι το SEO.
Στο SEO κοιτάμε το περιεχόμενο του eshop να είναι πλήρως ορατό από τις μηχανές αναζήτησης. Είναι σημαντικό η κάθε σελίδα να είναι σωστά δομημένη έχοντας συμπεριλάβει κατάλληλα tags & semantic elements.
Εκτός από ένα καλό user experience η κατασκευή του eshop είναι κάπως ανεξάρτητη με τα υπόλοιπα κανάλια προώθησης. Έτσι εάν σκέφτεστε το Facebook ως διαφημιστικό μέσω δεν θα αλλάξει ιδιαίτερα το κόστος κατασκευής του eshop. Μικρές λειτουργικότητες βέβαια μπορεί να απαιτηθούν όπως για παράδειγμα η σύνδεση με Facebook pixel ώστε να βλέπετε δεδομένα για το πως απέδωσαν οι διαφημίσεις σας ή ακόμα και λειτουργίες share content είναι πολύ πιθανόν να σας φανούν χρήσιμες.
Αυτές θα προσθέσουν ένα μικρό κόστος, δεν αποτελεί όμως σε καμία περίπτωση παράγοντα επιλογής του συστήματος που θα χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία eshop.
Στο κόστος κατασκευής ενός eshop πρέπει να συμπεριλάβετε και το κόστος συντήρηση δηλαδή τα update ασφαλείς και την υποστήριξη σε περίπτωση που το eshop για τεχνικούς λόγους πέσει, αλλά και του server που είναι απαραίτητος καθώς ο κώδικα και όλα τα αρχεία ενός eshop αποθηκεύονται σε έναν απομακρυσμένο υπολογιστή, με κατάλληλες ρυθμίσεις.
Ένας server με πολύ χαμηλό κόστος μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μια πολύ αργή σελίδα, σε περιπτώσεις απαιτητικών eshop ως προς το πλήθος των προϊόντων ή τις επισκέψεις.
Για τους πελάτες μας μόνο παρέχουμε υπηρεσίες φιλοξενίας σε servers με φοβερές ταχύτητες και μέγιστη ασφάλεια.
Ένα απλό eshop, το οποίο θα πληροί όλες τις προδιαγραφές, με καλό user experience, προσαρμοσμένο design στο περιεχόμενο σας, γρήγορο, ασφαλές, mobile first, με design με έμφαση στις πωλήσεις, SEO friendly δεν μπορεί να ξεκινάει λιγότερο από 3000 €.
Αφού έχετε διαβάσει όλα τα προηγούμενα είναι πλέον σαφές πως δεν υπάρχει μια μόνο απάντηση για την ερώτηση αυτή. Πρέπει πρώτα να αποσαφηνιστούν πλήθος παραγόντων που επηρεάζουν το κόστος ενός eshop. Συνοψίζοντας τα πιο βασικά είναι:
Εάν θέλετε πραγματικά να μπείτε στον ψηφιακό κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων, δεν μπορείτε στο πρώτο σας βήμα να φτιάξετε κάτι μέτριο, που δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα και ουσιαστικά σε ένα χρόνο θα φτιάξετε ένα καινούριο.
Επιπλέον είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως η μετάβαση ενός eshop με οργανική επισκεψιμότητα μέσω SEO δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση και είναι σχεδόν βέβαιο, όσο και να είναι το κόστος κατασκευής του eshop, ότι αρχικά η επισκεψιμότητα σας θα μειωθεί. Εάν η εταιρεία που αναλάβει την μετάβαση κάνει σωστά όλες τιw απαραίτητες ενέργειες για το SEO (θα πρέπει να έχει ενημερώσει και να συμπεριλάβει στο κόστος) η μείωση αυτή θα είναι μικρή και θα διορθωθεί. Υπάρχει φυσικά το ενδεχόμενο εάν η agency αναλάβει και την ενίσχυση του SEO σταδιακά να βελτιωθεί και να ξεπεράσει τα παλιά σας όρια.
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το κόστος κατασκευής ενός eshop με διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ψάχνετε για την τέλεια πλατφόρμα για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Μην ψάχνετε άλλο! Είμαστε εδώ για να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά σας σε πραγματικότητα.
🔥 Magento & React: Ο Συνδυασμός που Κάνει τη Διαφορά! 🔥
1️⃣ Magento: Η πιο ισχυρή και ελαστική πλατφόρμα για eShop στον πλανήτη. Ένα εργαλείο που προσφέρει ασύγκριτη ταχύτητα, ασφάλεια και ευελιξία στη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
2️⃣ React: Η τεχνολογία που επαναπροσδιορίζει τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων σας. Απολαύστε μια ομαλή και εντυπωσιακή εμπειρία χρήστη με σύγχρονες, ανταποκριτικές σχεδιάσεις που κάνουν την αγορά από το eShop σας ένα απόλαυστικό ταξίδι.
✨ Η Διαφορά μας:
Είμαστε εδώ για να σας καθοδηγήσουμε σε κάθε βήμα του δρόμου προς την επιτυχία στον ψηφιακό κόσμο. Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα και αφήστε το όραμά σας να πάρει φτερά!
Copyright © 2023 WebDimension All Rights Reserved