Στην Webdimension κατασκευάζουμε eshop υψηλών προδιαγραφών χρησιμοποιώντας τις τελευταίες και πιο δημοφιλείς τεχνολογίες που εμπιστεύονται εταιρείες κολοσσοί με χρόνια εμπειρίας στο διαδίκτυο, με λογικό κόστος που ανταποκρίνεται στο μέγεθος της επένδυσης.
Brand όπως η Coca-Cola, η Ford, η Nike και η HP επιλέγουν για τις ηλεκτρονικές τους συναλλαγές το Magento και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Μια πλατφόρμα που υποστηρίζει, αμέτρητο πλήθος προϊόντων, πολλαπλές παραγγελίες συγχρόνως, πολλαπλά καταστήματα, χωρίς περιορισμό στην επεκτασιμότητα! Ένα απίστευτο εργαλείο στα χέρια κάθε επιχείρησης.
Δημιουργήστε ένα magento eshop και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό, έχοντας δίπλα σας τον κατάλληλο συνεργάτη!
Το κόστος για ένα Magento eshop μπορεί να έχει τεράστια διακύμανση. Σε γενικές γραμμές ένα χαμηλό κόστος θεωρείται πως είναι τα 2500 € και για το πάνω όριο πραγματικά δεν μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα μια τιμή. Εξαιτίας της ευελιξίας του και της επεκτασιμότητας, το Magento ανταποκρίνεται άψογα στις απαιτήσεις ακόμα και ενός διεθνές eshop όπου οι λειτουργικότητες είναι αρκετά σύνθετες, με αποτέλεσμα μεγάλο κόστος κατασκευής και υποστήριξης.
Ένα τόσο χαμηλό κόστος σιγουρά αναφέρεται στην εγκατάσταση ενός έτοιμου template Magento 2.
Αυτό από μόνο του είναι μια καλή επιλογή εάν δεν θέλουμε εξατομικευμένες παραμετροποιήσεις.
Οπότε η απάντηση σε αυτή την ερώτηση βασίζεται στο πόσο θέλετε να επενδύσετε στην διαδικτυακή της παρουσία. Κάθε κλάδος, αλλά και κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της απαιτήσεις, αυτό μπορεί να αφορά είτε διαδικασίες όπως αποστολές, τρόποι πληρωμής κτλ. όσο και τα ίδια τα προϊόντα και ο τρόπος που θέλει να τα προβάλει.
Για παράδειγμά άλλες λειτουργικότητες θα θέλει ένα eshop που εμπορεύεται μπλουζάκια με εκτύπωση άλλες ένα που πουλάει έπιπλα. Στο πρώτο ίσως είναι πιθανόν να υπάρχουν δυνατότητες επιλογής που θα γίνει η εκτύπωση (μανίκι ή στήθος) ή να μπορεί ο χρήστης να ανεβάσει κάποιο αρχείο εικόνας, ενώ στο δεύτερο eshop με τα έπιπλα, είναι πολύ πιθανόν να θέλει ιδιαίτερους κανόνες στα μεταφορικά, δηλαδή ο πελάτης να επιλέγει όροφο και να αλλάζει αυτόματα το κόστος των μεταφορικών. Αυτές οι αλλαγές είναι custom και δεν είναι εύκολο να εφαρμοστούν σε ένα έτοιμο template έτσι το κόστος για κάθε αλλαγή είναι μεγάλο. Και αυτό είναι κάτι που μια άπειρη στις ηλεκτρονικές πωλήσεις επιχείρηση έρχεται αντιμέτωπη σε δεύτερο χρόνο. Γιατί είναι σχεδόν βέβαιο πως μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται ενεργά στις ηλεκτρονικές πωλήσεις σίγουρα θα χρειαστεί παραμετροποιήσεις.
Και εδώ εμφανίζονται τα πρώτα προβλήματα μια τόσο οικονομικής λύσης.
Στην WebDimension συναντάμε διαρκώς νέους πελάτες που έχουν ένα Magento eshop και αναζητούν support καθώς οι εταιρείες που έχουν προσφέρει μια κατασκευή με τόσο χαμηλό κόστος αδυνατούν να υποστηρίξουν τις αλλαγές που θέλει ο πελάτης.
Το Magento έχει μια αρκετά περιπλοκή βάση δεδομένων εξαιτίας των πολλαπλών συσχετίσεων όταν ο designer προσπαθεί να τροποποιήσει επιλεγμένα στοιχεία έρχεται αντιμέτωπος με μια τεράστια και συνθέτη δομή όπου κάθε μικρή αλλαγή κοστίζει τελικά πολύ για να υλοποιηθεί.
Η λύση σε αυτό είναι η headless αρχιτεκτονική.
Δεν είναι φυσικά δική μας εύρεση είναι η νέα τάση στο web όπου μεγάλες εταιρείες την υποστηρίζουν. Στην αρχιτεκτονική αυτή αξιοποιείς όλες τις λειτουργικότητες και την δομή του Magento για το back και για το front ένα frame work όπως η Next.
Στην WebDimension σε συνδυασμό με το Magento ως σύστημα διαχείρισης, χρησιμοποιούμε τη Next για την εμφάνιση του περιεχομένου στους χρήστες. Είναι το καλύτερο React framework για να χτίσει κάποιος ένα e-commerce. Μια νέα και πρωτοποριακή τεχνολογία που επιτρέπει φοβερές ταχύτητες φορτώματος των Magento Eshops.
Κάποιες από τις εταιρίες που το εμπιστεύονται είναι το Netflix, τα Starbucks, η Uber και το GitHub. Ελάχιστες ελληνικές εταιρείες αξιοποιούν τη δύναμη νέων τεχνολογιών όπως τη Next JS.
Το κόστος Magento eshop είναι λίγο μεγαλύτερο από το έτοιμο template που όπως είπαμε μπορεί με δυσκολία να βρείτε στα € 4000, αλλά στην πραγματικότητα κοστίζει πολύ λιγότερο αφού θα συμπεριλαμβάνει και της εξατομικευμένες αλλαγές και το κόστος support θα είναι μικρότερο.
Δημιουργήστε ένα magento eshop και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό, έχοντας δίπλα σας τον κατάλληλο συνεργάτη!
Και εδώ φτάνουμε σε ένα πολύ σημαντικό σημείο κάθε ιστοσελίδας και eshop το οποίο είναι «Πως θα προσελκύει το eshop επισκέπτες». Όσο και να είναι το κόστος κατασκευής ενός eshop δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα εάν δεν κάνετε ενέργειες marketing. Βέβαια υπάρχουν πολλοί τρόποι ψηφιακής προβολής όμως το SEO έχει ξεχωριστή θέση. Γιατί το λέμε αυτό; Πρώτον γιατί το eshop εμφανίζεται μπροστά σε ένα πελάτη την στιγμή που ψάχνει να αγοράσει το προϊόν που πουλάτε. Και βέβαια υπερέχει από τα Google Ads στον όγκο δυνατότητας προβολής όπου η στόχευση σε long tail keywords ίσως υστέρει ή τέλος πάντων για να τις πιάσεις, θα ξοδευτούν και χρήματα σε λιγότερο σχετικές αναζητήσεις. Ο πιο σημαντικός τρόπος προσέλκυση πελατών σε ορισμένους κλάδους είναι πραγματικά η οργανική επισκεψιμότητα. Το κόστος για ένα magento eshop είναι μικρό μπροστά στο πλεονέκτημα του Magento που αφορά την ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης. Μπορούμε να πούμε πως το Magento 2 το αγαπάν οι μηχανές αναζήτησης. Ο νέος κώδικάς έχει φτιαχτεί ώστε να είναι πλήρως βελτιστοποιημένος ως προ το κομμάτι του SEO.
Θα μπορούσαμε να πούμε πως το Magento είναι ο Βασιλιάς των eshop και αυτό όχι εξαιτίας του κόστους, που όπως θα καταλάβετε συγκριτικά με αυτά που προσφέρει σε σχέση με τα άλλα συστήματα το λες και οικονομικό, αλλά γιατί είναι μια πλατφόρμα που από την αρχή χρησιμοποιήθηκε καθαρά για την δημιουργία ecommerce. Άλλα CMS όπως το WordPress, το joomla ή το Drupal δημιουργήθηκαν κυρίως για την διαχείριση περιεχομένου. Στην συνέχεια επεκτάθηκαν με χρήση modules και προστέθηκαν λειτουργικότητες όπως πελάτες παραγγελίες κτλ. Καθώς είναι συστήματα που δεν έχουν στον πυρήνα τους δομή που αφορά ένα eshop όλες οι πιο απαιτητικές δυνατότητες προστίθενται με έξτρα κόστος και ανάλογα την περίπτωση, το κόστος μπορεί να είναι και πολύ μεγάλο. Το Magento εξαρχής είχε στόχο να αποτελέσει μια πλατφόρμα διαχείρισης προϊόντων, παραγγελιών, πωλήσεων και όλα όσα θεωρούνται ως απαραίτητα για την ολοκλήρωση ηλεκτρονικών συναλλαγών. Πρώτα το Magento 1 και στην συνέχεια το 2 που ανακατασκευάστηκε ώστε να προσαρμοστεί στα δεδομένα των νέων τεχνολογιών ήταν πάντα εργαλεία για την δημιουργία και διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Έχοντας περάσει λοιπόν πάνω από μια 15ετια ως πλατφόρμα για δημιουργία eshop έχει ωριμάσει και διαμορφωθεί όπως καμία άλλη πλατφόρμα. Η τεράστια κοινότητα που το υποστηρίζει εξασφαλίζει την μελλοντική διάρκεια προτίμησης αυτού του συστήματος.
Δημιουργήστε ένα magento eshop και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό, έχοντας δίπλα σας τον κατάλληλο συνεργάτη!
Copyright © 2023 WebDimension All Rights Reserved